7. marraskuuta 2013

10 special!

Apuaaa! Mä en voi uskoa tätä, -10kg on täynnä, iiiikkkkk oon 10 kiloa kevyempi, oon niiin fiiliksissä! :D
Onneks en luovuttanu! ja nyt tää etappi antaa mulle niiin paljon lisäpotkua uusia pudotuksia varten nimittäin vielä olis toinen samanlainen edessä. 

    Tästä tulee ihan superhyper hieno postaus, kuvia ja kesän/syksyn läpikäymistä sekä vinkkejä jotka oon kokenu parhaimmiks tässä projektin aikana :)

Ensimmäisenä ne kauan lupaamani kuvat. 1. kuva siis tämän kesän alussa ja 2. kuvan otin sillon punnituspäivänä eli 6.11 On kiva vihdoin itekkin nähdä et kyllä tossa jotain muutosta on tapahtunu. Ja voitte nyt ainakin uskoo kuinka paljon oon hävenny mun kroppaa, koska se oli ihan hirveen kauhee!! Nyt se alkaa olla jo suht siedettävä, mutta töitä on vielä edessä...


Tykkään varsinkin siitä, niinkun ehkä kuvista huomaatte että mun peppukin alkaa muotoutua kivasti. Ei oo enää tommonen plösö peppu vaan pikku hiljaa siitä tulee pinkeempi. Niin ja mullahan oli se 30 päivän kyykky haastekkin tuossa noin kuukaus sitten ja voin seuraavaks näyttää kuvan miten se vaikutti mun jalkalihaksiin. Ihan vahingossa tuli tämmönen kuva mistä lihas paistaa ihon alta :D

Kyykky haaste oli kyl yks parhaimmista jutuista mitä tähän koko projektiin on tähän asti liittyny (tietenkin siis painon putoamisen lisäksi). Siinä sai haastaa ittensä johonkin tosi rankkaan ja joka päivä sai ylittää itsensä. Se oli siis todella hyvä haaste niin henkisesti kuin fyysisestikkin.

Suosittelen kaikille ehdottomasti, ihan vaikka et laihduttaiskaan ja kuntoilisit muutenkin paljon niin kannattaa haastaa itsensä! :) Täältä postauksesta "kyykky haaste vastaanotettu" löytyy jokaisen päivän kyykkyjen eli squatsien määrä. 30 päivää kestää ja noin joka 3 päivä on lepopäivä eli lihakset pääsee välillä myös lepäämään.



Rupesin tässä seuraavaks muistelemaan niitä mun kesän vesipaastoja. Voiii kun tekis niiin mieli taas pitää semmonen. Vaikka ensimmäiset pari päivää olikin vaikeita ja heikotti niin oli se kärsimys kyllä sit sen lopputuloksen arvoinen. Keho oli puhdistunu, painoo tippui reilusti viikon aikana ja mielikin oli paljon
virkeempi.

Täältä löytyy tuo vesipaaston oma sivu mihin kirjotin ns. päiväkirjaa viikon fiiliksistä
ja täältä puolestaan kaikki mun vesipaastoon liityvät postaukset.

Veden juonti on kyl ollu mulle aina tosi vaikeeta ku en pidä siitä mausta, mutta täydellisyyden eteen on valmis tekemään kaikkensa enkä mä haluu jättää mitään kokeilematta mistä vois vähänkin olla apua.
   Ja siitä tulikin mieleen että kaks parasta juomaa mitä suosittelen kaikille painon pudottajille on karnitiinijuoma ja vihreä-tee, todella hyviä ja vaikutukset on vieläkin paremmat!

Niin ja molemmat juomat löytyy myös mun 10 lemppari vinkkiä -postauksesta :D Tuosta listasta on kuulemma ollut monille tosi paljon apua ja oon niin ilonen siitä että oon  pystynyt tällä blogilla auttamaan ja inspiroimaan muita!<3 ja tietysti teistä lukijoista on ollut myös mulle ihan älyttömän paljon tukea ja tulee olemaan KIIITOSS!


Sitten muistutus siitä suurimmasta syystä minkä takia teen tätä ylipäätään. Tietysti haluun olla hoikka, haluun näyttää hyvältä, mutta ennenkaikkea haluun parantua mun reumasta ja sitä edesauttaakseen on pudotettava painoa. Nivelreuman toteaminen mulla muutti kyllä kaiken, on vaikee enää elää normaalisti kun joutuu joka päivä syödä kourallisen lääkkeitä ja niveliä koskee vähän väliä. Kuitenkin paraneminen on alkanu ja mulla on ihan hyvä ennuste muutaman vuoden päästä tavottaa oireeton tila. Eli itse tauti ei ikinä katoa mutta lääkkeillä ja hoidoilla se voidaan saada kuriin.

Eniten reuma on tässä projektissa vaikuttanu mun liikkumiseen eli enää en voi tehä juoksulenkkejä ainakaan kovin paljoo ja pitää miettiä mikä liikuntamuoto sopii parhaiten. Ja tietty välillä ei ees huvita liikkua kun koskee, mutta toisaalta liikunnan on myös todistettu lieventävän kipuja jos vain pystyy tehä sitä säännöllisesti. Huomenna mulla on ensimmäinen kontrolli käynti reumalääkärillä ja saa nähä millasia tuloksia sieltä tulee, kerron sit myös tietty teille :)

Tällä hetkellä mun viikottaiseen liikuntaan kuulu intervalli juoksu/kävely lenkit eli noin minuutti juoksemista ja sen jälkeen 5 minuuttia kävelyä, todella tehokasta teen tästä vaikka oman postauksen koska se on niiiiin mielenkiintonen aihe. Sitten mulla on ne mun lihaskuntoharjoittelu sarjat, jotka löytyy täältä ja vihdoinkin oon myös saanu hommattua itelleni salikortin ja yritän liikkua sen 5 kertaa viikossa vähintään tunnin. Se on lupaus mulle ittelleni.
Liikunnan ohella tällä hetkellä kytän osittain mun oma kehittämää dieettiä W500. Nyt kun liikun enemmän oon vähän lisänny kalorien määrää mutta samoja ruoka-aineita pyrin käyttämään. Nytten kun alku painot on saatu tiputettuu niin voin alkaa pudottaa siis painoa vähän hitaammin ja alkaa treenaamaan enemmän ja siis ens kesäks on tavotteena unelma vartalo.



Apuaaaa mulla ois niiin paljon sanottavaa mutta en viitti tehä tästä postauksesta ihan kilometrin pitusta. Haluun vaa sanoo että oon nyt paljon onnellisempi tyttö kun esim puol vuotta sitten mutta tietysti projekti jatkuu ja vauhti kovenee, ainakin jotenkin ;D Kysykää, ehdotelkaa, kommetoikaa ihan mitä vaan! :)) Sanokaa jos haluutte tietää jostain enemmän niin teen ihan omat postaukset niistä niin tulee varmasti kaikki sanottava sanottua. Ja toivottavasti tykkäsitte tästä mun 10 speciaalista ;) LOVEE YOUUU<3

Anabella<3


23 kommenttia:

  1. Voi, onnea ihan hirveenä!:) ♡

    VastaaPoista
  2. Hyvä sinä! Onnea ja tsemppiä jatkoon! :)

    VastaaPoista
  3. Jee onnea ! Tuli itelleki hyvä mieli :D

    VastaaPoista
  4. paljon onnea!! hieno juttu ;)

    VastaaPoista
  5. Kiiitoooosss teille<3 :) oon itekkin aika ylpee, ja tulkaas lukemaan kun huomenna viimeistelen tän postauksen ihan vimpan päälle :D

    VastaaPoista
  6. Voisitko auttaa minua laihduttamaan? Tiedän että olen ylipainoinen ja minua kyllästyttää kun koulussa minua kiusataan lihavuudestani välillä... Ja tahdon itsekkin laihtua,.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän tunteen. kiusaaminen on mullakin ollut ongelma koko koulun ajan kun siellä olin :( mutta tottakai autan sua niin paljon kuin vaan pystyn!

      Poista
    2. Kiitti! Ja sulla on aivan mahtava blogi ja onnee saavutuksestas:) mitä mun pitäisi alkaa niiku tekee täs laihdutus hommassa? Ku ainakin yritän syödä säännöllisesti ja liikkua mutta ku koulussa on Nii paljo kokeita ja niihi pitää lukee Nii välillä aloin jo lannistuu ku oli Nii paljon tekemistä ja liian vähän aikaa...

      Poista
    3. Sehän se on! Se aikatauluttaminen. Sun pitää vaan alkaa miettiä sillä asenteella että haluut laihtuu ja haluut päästä tavotteeseen, sitten suunnittelet etukäteen miten voisit liikkua viikon aikana ja pakotat ittes toteuttaa ne. Esimerkiks jos kello on 9 illalla sekään ei oo liian myöhänen aika lähtee lenkille. Sitten suosittelen suunnittelemaan mitä ruokia voisit syödä ja laskeskele kaloreita vähän etukäteen. Netistä löytyy paljon kaikkia liikunta- ja kalorilaskureita, suosittelen hyödyntää niitä. Eli ensiks taot sen ajatuksen sun päähän et haluut muuttua ja sit suunnittelet miten se tapahtuu... ja tuu aina vaan kysyy multa kun tarviit tsemppausta tai apua :) Ja kiiitos sulle kans, ihanaa kun tykkäät blogista! :))

      Poista
  7. oot saanu nopeeasti muutoksia :o itellä ei oo vielä minkäänlaisia muutoksia tullu tässä 4kk aikana :( sulla on muuten ihan älyttömän ihanat reidet! :D teeksä pelkkää lihaskuntoo vai onko noi tullu jonkun muun harrastuksen ansiosta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KiiitosKiitosKiitos :) onko sulla kuitenkin painoa tippunu, koska joskus siinä saattaa vähän kestää ennen kun sitten ulkoisia tuloksia alkaa näkyä... :0 Oon harrastanu joku 12 vuotta tanssia niin sieltä noi jalkalihakset on peräisin nyt oon tietty taas lihaskunnon avulla saanu niitä enemmän näkyviin ja vahvistumaan taas kun ei oo muutamaan vuoteen enää ehtiny säännöllisesti tanssitunneilla käydä

      Poista
  8. kuvaisitko päivän ruokailut kuvina, kiitos :) ja onnea painonpudotuksesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :D ja tosi mielellään teen tommosen postauksen, kiitti ideasta! :)

      Poista
  9. Heij, mua kiinnostais tietää seuraatko vaan painoa vai mittaatko esimerkiks vyötäröä myös? Mietin vain kuinka paljon sulta on suunnilleen lähtenyt senttejä.. näyttää ainaki tosi hurjalta, hienoa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep seuraan kanssa mittoja ja mun mittausten tulokset löytyy tuolta Mittaukset-sivulta joka löytyy tuolta oikeelta sivupalkista :) tosiaan en oo kyllä taas niitä sinne vähään aikaan laittanu, mutta kiitos muistutuksesta nii otanpa uudet heti huomenna ja laitan sinne :D

      Poista
  10. Nainen, sä oot loistava! MUTTA VOITKO AUTTAA? Sain ihan hirmuisesti motivaatiota ja muistelen että jossain postayksessa oli myös lankkuhaaste ja vatsalihashaaste? Voisitko linkata postauksen itse en löytänyt :( KIITOS!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitti :DD Tosi kiva kuulla et oot löytäny täältä motivaatio, very goood :) En oo kyllä lankkuhaastetta tai vatsalihas-haastetta tehny että ainoastaan sen kyykkyhaasteen.... noi vois kyllä tietty olla seuraavana listalla ;) ja siis tuolla ainaki on noita mun lihaskunto treenejä mitä teen --> http://mission-the-perfect-body.blogspot.fi/2013/09/haluisin-olla-urheiluhullu.html

      Poista
    2. Aaa, ne tais olla jossain muussa blogissa! Mutta kiitti kuitenkin :D

      Poista
  11. Päivittele vaan kaikkee tä on tosi kiva blogi seurata ! kannattaa muuten tutustua joihinkin superfoodeihin vois olla tohon sun sairauteen jostain apua ja laihdutuksessa niistä on ainaki apuu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oiii hyvä :) kiitti vinkistä! pitääkin tutustuu noihin superfoodeihin vähän enemmän koska en tiiä niistä oikeestaan mitään :D ja ihanaa että tykkäät!

      Poista
  12. Onko tuossa kuvassa sun oma suuX12?

    VastaaPoista