17. lokakuuta 2013

Tuntuu kuin olisi umpikujassa

Pahoittelut ensiks ettei oo nyt muutamaan päivään tullu postausta. Oon kuumeisesti yrittäny miettii et mitä kirjottaisin teille tänne ja mitä mun pitäis saada sanottua.
  Se tavote -10 kiloon pääsemiseen 1,5 viikon aikana ei oikeen riittäny eikä onnistunu, mun painon lasku on pysähtyny sen jälkee ku -9,0kg tuli täyteen. Toisaalta tiedän myös sen syyn siihen mistä se johtuu. Mulla on vähän niiku rahat finaalissa tältä kuukaudelta ja voin oikeesti sanoo et toi huipputerveellinen ruoka ei oo mitään maailman edullisinta siihen määrään nähden!! Sen takia oon nyt muutaman viikon syöny vähän kaikkee muuta halpaa paskaa niin ei mikään ihme et semmosilla mössöillä paino ei putoo. Lenkkeilyki on jotenki vaan taas jääny, oon niin pettyny itteeni, taas tämmönen kauhee umpikuja ja must tuntuu et en pääse täält pois.

   Toinen juttu on se et motivaatio on taas kerran jotenki ihmeellisesti kadonnu. Mun nyt oikeesti pitää ruveta tsemppaa et saan sen kympin täyteen ja siitä jatkaa eteenpäin. Luulen et saan taas kunnon tsempin päälle kunhan saisin ton yhen kiusaavan kilon viel pudotettuu. Ens viikolla pystyn taas alkaa ostaa noit protsku ruokia ja marraskuussa ois tarkotus hankkii salikortti niin sit viimeistään pitäis päästä taas kunnolla vauhtiin.

Seuraavaks tavotteeks asetan sen et jouluun mennessä ois -15kg täynnä!


En ollu muutamaan päivään käyny täällä blogissa ja tänää ku avasin tän huomasin ilokseni että ollaan saatu paljon uusia lukijoita JIHUUU! hyvä tsemppi päällä kaikilla ja tuetaan toisiamme ja todellakin kaikki kommentit on tervetulleita :)

I <3 my readers
Anabella<3

Ainii ja tosiaan se kyykkyhaaste loppui tossa joku viikko sitten, unohdin ihan mun piti tehä siitä ihan oma postaus, noh teen sen vaik seuraavaks. Mutta siis ainoo minkä huomasin sen aikana muuttuvan oli se et pysty loppua kohden tekee paljon helpommin niitä kyykkyjä ja kyllähän toi mun peba vähän on kiinteytyny ;D


8 kommenttia:

  1. Tuo 9kg on jo tosi hyvin, onnee siitä!
    Aattele et se on 18 voipakettia :D
    Ja voihan olla että sun paino on nyt pysähtyny jos oot syöny enemmän hiilareita, ja sun "hiilarivarastot" on täyttyny, tai jotain.
    Ja muutenkin kannattaa syödä välillä vähä enemmän, jos silläki se jumi lähtis(?)
    Kyllä se paino siitä taas lähtee tippumaan, sä pystyt siihen!!
    Tsemppiä sulle hirmusesti jatkoon, sulla on ihanan positiivinen blogi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui 18 voipakettia kuullostaa paljolta ;D Kiiitos paljon tsempistä, toivottavasti tästä pääsee yli! Kiiiitooosss :))

      Poista
  2. Tsemppi vaan uudestaan päälle ja jatkat eteenpäin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt pitäis puhtia olla jatkamaan, kiitos tsemppauksesta! :)

      Poista
  3. Hienoa, tuo 9kg on iha sairaan hyvin! :) Mulla itelläni vähän tökkii tuo painon pudotus täällä hetkellä :( tosin oonkin nyt antanut itteni vähän lipsua syömisen suhteen, kun oon enemmänkin keskittynyt siihen että treenaan täysillä :D Sain muuten hyviä vinkkejä täältä sulta siitä w500 dietistä ja kokeilin itsekin pari viikkoa sitten sitä vähän mukauttaen. Se toimi mulla ihan uskomattoman hyvin! Kiitos hurjan paljon sulle vinkeistä! :)
    Tsemppiä sinne päin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitoss paljon! Tää piristi iha älyttömästi! Mulla kans välillä lipsuu niin pahasti, mut pakko yrittää vaan jatkaa koska oman hyvinvoinnin eteenhän tätä tekee. Hienoo että oon ollu avuks ja tosi hyvä et osaa muokkaa just ittelle sopivaks! Mielettömästi tsemppiä sullekkin!! You can do it! ;)

      Poista
  4. Mulla tökkii kanssa. - 17kg takana ja vielä AINAKIN toinen samanlainen edessä... :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huh! Hieno saavutus jo toi! Onneks olkoon :) tsemppiä kovasti :))

      Poista