15. joulukuuta 2013

Huhhuh mikä joulukuu!

Ooon niiin poikki jo nyt ja jouluaattoonki on vielä yli viikko aikaa. Koko ajan oon joko juoksemassa asiolla hoitamassa joulujuttuja tai jossain joulujuhlissa tai ihan vaan töissä. Pari kertaa viikossa oon kuitenkin yrittäny salilla käydä onneks näitten kaikkien kiireitten keskellä. Mutta siis joulukiireet on ne syy miks en tännekkää oo ehtiny niin paljoo kirjotella :'( Nyt kuitenkin tulin pitää tämmösen pienen joulu-väliraportin että missä mennään ja ilmoittamaan etten todellakaan oo vielä lopettanu :)))

Paino ei oo koko joulukuun aikana heittäny mihinkään suuntaan eli samoissa lukemissa pysytty. Muutamia pikku herkkuja oon vähän syöny noissa eri juhlissa mut sit vaan oon vetäny vähän rankemman salitreenin. Kuitenkin heti kun vaa nää kiireet hellittää eli tossa uudenvuoden aikoihin niin laitan tän projektin taas kunnolla käyntiin ja ens kevään tavote on pudottaa se toinen 10 kiloo :D


Tsemppiii muillekkin ja super hauskaa joulua!!! Ja muistakaa että ei pari piparia pahaa tee ja nauttikaa ja rentoutukaa! :) niin mä ainakin aion tehä, koska joulu on ihanaa aikaa :)

Anabella<3

2 kommenttia:

  1. Katselin sun noita treeniohjeita ja innostuin tuosta kahvakuula treenistä. Kuinka usein suosittelisit sen tekemään viikossa? Mukavaa joulun aikaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kannattaa ehottomasti kokeilla se on tosi hauskaaki :) alkuun suosittelisin lyhyitä sarjoja pari kertaa viikossa koska ekoilla kerroilla voi tulla käsivarret vähän kipeeks mut joku kolme kertaa viikossa ois semmonen hyvä määrä :)) mulla ittelläni on 8kg:n kuula ja tykkään siitä, mut kannaattaa testailla mikä sulle vois sopii, suositus muistaakseni oli et alottais 5-tai 8kg kuulalla :)

      Poista