10. maaliskuuta 2014

Little fitspiration :)

KEVÄT ON TÄÄLLÄ!<3


 
Ajatellin että me kaikki ollaan tämmöisen pienen tsemppauksen tarpeessa :3 Mä oon niin pahoillani ettei oo tullu postausta vähään aikaan mutta sen mun saikun jälkeen oon ollu niin masiksissa ettei oo ollu minkäänlaista inspiraatiota kirjotella tänne. Tänään kuitenkin laitoin aurinkolasit ekaa kertaa tänä vuonna päähän koska se auringonpaiste oli mitä ihanin! Kevät on alkanu ja kesä on tulossa!!!! Heti alkuviikosta laitan tänne vihdoin sen ruoka-päiväkirja-postauksen (tai joku semmonen) ;D normisti ollaan siis rullailtu tässä mutta päivittely tänne on jääny olemattomaks.... suuuuuuuuret pahoitteluni :'(  Nyt kuitenkin korjaan senkin asian ja täällä ollaan taas ja kesäkuntoa kohti aaahh!<3

XOXO
Anabella<3

6 kommenttia:

  1. Millaiset kalorit sulla tällä hetkellä on? Miten pystyt liikuntaa harrastaa jos ne on tosi alhaiset? itellä alkaa aina huimaamaan, kun pudottaa kalorit ja liikkuu paljon. Alkaako kroppa tottua siihen jossain vaiheessa?

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi! :) Oon tässä yrittäny monta kertaa liittyy lukijaks mutta valittaa aina vaan "Pahoittelemme... Emme pysty käsittelemään pyyntöä. Yritä uudestaan tai palaa asiaan hetken kuluttua."

    Että onkohan bloggerissa taas joku hieno lagi vai mun koneessa vai tässä blogissa... Mutta pitää sitte kokeilla liittyä vielä joku toinen päivä :)

    VastaaPoista
  3. millon uutta postaustaa? :)

    VastaaPoista
  4. millon tulee seuraava postaus?

    VastaaPoista
  5. Nice body..Its really good when you have a proper diet.

    VastaaPoista