5. toukokuuta 2015

I'm BACK!!!

Hei IHANAT lukijat<3

Toivottavasti ihan kaikki ei ole mua hyljännyt sen jälkeen kun lopetin postaamisen kuin seinään noin vuosi sitten :( se oli mun elämäni tyhmin päätös.
   Mulla on ollu tosi vaikeeta viimeset puol vuotta, mutta asiat ovat menossa parempaan suuntaan... onneksi. Sairastuin masennukseen uuden koulun alettua, elämän muutos tais olla yht äkkiä liian raju. Plus paino on heitellyt kauheesti.
    Viime kesänä jopa olin todella hyvissä mitoissa ja voin hyvin henkisesti ja fyysisesti. Masennus ja stressi sitten taas laukaisivat tuon mun syömishäiriön ihan kunnolla käyntiin ja meinasi käydä huonosti sen kanssa. Onneks tällä kertaa pystyin vihdoin hakemaan apua. Nyt sitten oon jo puol vuotta käynyt psykologilla sekä eri lääkäreillä. Seuraavaks olis tiedossa lähete syömishäiriökeskukseen ja ravitsemusterapeutilla käynti. Toivotaan että siitä on paljon apua.


   Kesäkin on kohta tulossa niin olisi mahtavaa vihdoin voida hyvin, vaikka se paino ei ehtis kauheesti tippuakkaan. Kuitenkaan tilanne painon suhteen ei ole niin paha kuin voisi kuvitella, mutta ei se nyt kovin ihanteellinenkaan ole. Onneks liikunnasta oon taas ihan kunnolla innostunu kun vihdoin pääsee ulos lenkkeilemään.

Tuun tässä tän viikon aikana nyt päivittämään kunnolla kaikkia kuulumisia. Mietin mikä mut teki iloiseksi silloin reilu vuosi sitten ja yks niistä asioista oli kyllä tää blogi urheilun lisäksi, ihanaa olla taas täällä. Oli kyllä kauhea ikävä!

Haleja ja tsemppiä kaikille
~ Anabella<3

P.S. Haluun ehdottomasti kuulla jos jollakin teistä on tullut hienoja onnistumisia tässä välissä :)
       Sähköposti ja instagram ovat samat vanhat tutut ja niihin voi kans lähetellä viestejä

Siitä kaikille haaste ;) Ite aattelin ainaki heti huomenna alottaa

1 kommentti:

  1. Mahtavaa kuulla et oot okei ja oot uskaltanu hakea apua! Nyt vaan tsemppiä vielä jatkoonkin, ettei syömishäiriö ota liikaa enää valtaa. Tervetuloa takaisin :-)

    VastaaPoista