18. syyskuuta 2013

Ensimmäinen punnitus omalla vaa'alla

Tänään sain vihdoin hommattua omaan kämppään oman vaa'an. Maksoi 24,90€ Anttilassa ja merkki on BEURER. Se on siis digitaalivaaka jossa tuli mukana paristot joten pääsin heti käyttämään.
   Jännitti taas ihan hirveesti et mitäköhän se vaaka näyttää kun muutamaan viikkon ei oo taas punnistusta tehny. Ihan hyvä tuloshan sieltä tuli eli -2,6kg ja nyt oon siis yhteensä lähteny 7,2kg kiloa pois! Aika lähellä jo kymmentä mutta siis silti vielä ihan hirveesti työtä edessä et pääsen mun tavoitepainoon, joka on alkuun ainakin 65kg. Kyllä sitten kun tohon pääsen niin haluun varmasti vielä muutaman kilon ainakin pois. Ainiin ja tein kans vähän aikaa sitten uudet mittauksetkin, ne tulokset löytyy tuolta mittaukset-sivulta.
   Nyt sit pääsenkin vähän useemmin tekee punnituksii ja luulen et se auttaa kans mua enemmän tsemppaa ku voi aina kun haluu niin varmistaa että missä mennää. Ja jos vahingossakaan tulee ees muutama gramma lisää niin hurja kiihdytys vaan päälle ettei ruveta menee plussan suuntaan :)

Toivottavasti ootte muutkin saanu hyviä tuloksia!
Anabella<3

2 kommenttia:

  1. Hieno pudotus. :) Ihanan innostava postaus! :)

    Kiitos priva vinkeistä, nyt olen saanut omankin blogon pystyyn. Tervetuloa vierailulle: http://life-is-sweet-maajaproject.blogspot.fi/

    Minä ainakin rupean lukemaan blogiasi aktiivisesti, joten lisään blogisi luettelooni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KIITOS! :) käyn ehdottomasti myös lukemassa sun blogin ja lisään sen tonne omaan listaan! Tsemppiä sulle ja on ilman muuta ilo olla avuksi!: )

      Poista