5. syyskuuta 2013

Voi ei VESIPAASTO unohtu!

Niin mähän selitin että tähän mun dieettiin kuuluuu se että joka neljäs viikko pideittäis muutaman päivän vesipaasto, noh mähän tietty unohdin et tää ois se viikko. Oon vaa jotenki niin jo tottunu tohon ruokavalioon et se menee jo ihan rutiinilla. Mutta eihän siitä haittaa oo että siirrän sen ens viikoks joten siis ens viikolla 3-5 päivän vesipaasto tulossa.

 Ja edelleenkin täällä ollaan, ei luovuteta :) jotkut jo pelästy oonko mä kadonnu, mutta nyt kun mun
ruokavalio on noin ennaltamäärätty en hirveesti keksi mitään päivitettävää tänne muuta kun tätä ihanan dieettin hehkuttamista! :D niin siis että postaus toiveita saa ja pitää laittaa! mitä haluutte lukee, nähä kuvii, ehdotelkaa! :)) oisko kiinnostusta siihen treenaus-postaukseen entä muita ideoita?? Heitelkää ihan vapaasti :)







Pitääpä vielä kommentoida tohon kun nyt sosiaalisessa mediassa hitti dieettinä on se 5:2 paasto eli muuten syödään normaalisti viikossa viitenä päivänä mutta sitten kahtena päivänä kalorit tiputetaan 500. Mua vaan rupes naurattaa iha kauheesti koska tajusin et ainaki mulle ittelleni mun oma W500-dieetti on paljon parempi ja paljon tehokkaampi. Koska mulle toi 500kalorii päivässä on se normaali määrä ja silti ei oo ikinä näläntunnetta tai heikotusta ja riittää voimia hyvin myös liikkumisee! :D

Sitten että käykääs seurailee instassa kuvii, anabellatpb on käyttäjä. Lupaan ruveta sinne päivittelee enemmän noit kuvii :) Privampaa viestiä saa laittaa sähköpostiin anabellatpb@live.fi ja sitten kommetteja näihin postauksiin!

Kiitos, ootte ihania ja tsemppii kaikille. KALORIT ALAS!
Anabella<3

P.S. Tossa ylemmässä kuvassa ois aika täydellinen vartalo ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti