29. syyskuuta 2013

Jotain hienoa on tulossa!

Heipsun kaikki! Elikkäs olen itse tosi lähellä saamaan vaa'an näyttämään -10kiloa ja teidän lukijoidenkin määrä lähenee puolta sataa, oon erittäin kiitollinen teille kaikille koska aina tänne blogiin tuleminen ja teiän kommettien lukeminen auttaa mua tsemppaamaan entistä kovemmin! KIITOS!<3
Tarkotus siis ois seuraavan 1,5 viikon sisällä saada toi kymppi täyteen ja aattelin että voisin sen jälkeen sen kunniaks tehdä jonkun spesiaalipostauksen ja tietty samalla juhlii teiän hienoa määrää, jospa vaikka saatais se 50 siihen mennessä kans täyteen.
Mutta kuiteskin, oisko teillä jotain ehdotuksia millasen spesiaalipostauksen haluisitte, ite oon jo jonkinlaisia miettiny mut aattelin vielä kysyy teiltä. Heitelkää ihan vapaasti, ehkä voisin yhdistellä siihen sitten vaikka moniakin juttuja! :)

Nyt alko jänskättää ja kova vauhti päälle, tästä kovaa kyytiä eteenpäin!
Love U all!
Anabella<3

P.S. Käykääs tuolta vasemmasta reunasta kattelemassa vähän muidenkin blogeja ja sieltä kans löytyy lista missä on linkkejä erilaisiin hyödyllisiin juttuihin, suosittelen ;)


2 kommenttia:

  1. Olis kiva nähdä kuvia sun edistymisestä sekä treeneistäsi ihan konkreettisesti, eli sellaista postausta odottelen kera sanoin ja kuvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. semmoinen on ollu mulla jo pitkään mielessä, eli enköhän sen toteuta heti tässä pikimmiten :)

      Poista