10. syyskuuta 2013

Ketä mä huijaan?

Mulla on nyt vähän tunnustettavaa... Oon yrittäny ittelleni ja teillä täällä blogissa uskotella et dieetti menee tosi hyvin ja kaikki on muutenkin hyvin :( ... ei oikeesti oo! Viime viikon lopulla aloin lipsumaan, en käyny kaupassa ja etin kaapeista vaan jotain ruokaa mitä sattu löytymään. Sit viel ite ajattelin et joo kyl näistä tulee alle 500 kalorii et kyl mä  iha hyvin voin syödä ja en ees ikinä laskenu niitä. Ajattelin vaa et voin korvaa sen mun ruokalistan iha hyvin muillaki ruuilla laskematta kaloreita. Siis oonks mä tyhmä vai TYHMÄ!? eihän tommosella mitään saavuta. Tänää jotenki heräsin siihen et hei tuntuu et pariin viikkoon ei oo painoo taas tippunu et miks junnaan täs samassa. Huoh :'(


    Yleensä sanoisin et noh huomenna sitten alkaa taas ja otan itteeni niskasta kinni, kyllä täältä vielä ylös ponnistetaan. Tän päivänen eroo sillä et tein jo ton liikeen. Heti ku vaa tajusin et olin huijannu itteenikin nii aloin taas pitää pääni. Kävin kaupassa ostamassa ruokalistan mukaiset tarvikkeet pariks viikkoo ja lähin heti lenkille. Tulikin tehtyy tunnin mittanen reipas oikee kävelylenkki. Tosta urheilustaki oon lintsannu et ajatellu vaa et kyl työmatkalla tuleva kävely riittää... mut ehei, ei riitä! Onneks tajusin tän ja halusin kyl heti tulla teillekki kertomaan. Sehän on iha inhimillistä et välillä tekee virheitä ja jotenki vaan alkaa lipsuu, mut silti tällänen ei saa toistua! Pitää taas alkaa tännekkin tekee mielenkiintosempii postauksii niin saan omankin mielenkiinnon pidettyy yllä.

Sitten vähän reumapäivitystä, en ookkaa pitkään aikaan täällä kertonu siitä mitään. Lääkkeitä on kiva kourallinen/päivä ja onneks ne alkaa pikkuhiljaa tehoomaan, ei oo enää ollu niin pahoja kipuja kun alkuun. Oon vaa tosi huono muistaa ottaa ne, ku on sekä aamu että iltalääkkeet nii tosi usein unohdan jomman kumman. Sen sit huomaaki et jos on lääkkeet unohtunu nii kivut tulee hyvin nopee takas. En tiiä miten muistaisin rupee ottaa ne aina. Sit kans noi sivuvaikutukset on vähentyny paljon. Mullahan oli pahoinvointia, päänsärkyä ja välillä silmissä sumeni, niitä tulee nykyään vaan tosi harvoin. Mutta siis kaikki menossa onneks parempaan päin. Pieniä taloudellisia ongelmia toi osasairasloma aiheuttaa mut kelalta saa tukea ja sit on kaikki sosiaaliterapeutit sun muut jotka yrittää auttaa parhaansa mukaan. Oon vaa vähän semmonen et en haluis kenenkään apua vaan yrittää selvii ite. Ja sit viel tää on varmasti tosi tyhmää mut oon jättäny jo kahet verikokeet väliin, pelkään et niistä näkee et syön tosi vähän ja sit ne alkaa hoitaa tätäki ja sitä en haluu... onneks asuu yksin nii on paljon helpompi piilotella sitä ettei syö -__-


Seuraavaks voisin laitella sitä sportti-postausta ja sit varmaa thinspiration nro. 3 tulossa :D
Pysykäähän mukana ja laitelkaa niitä omiakin kokemuksia :)
Haleja!

Anabella<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti