20. tammikuuta 2014

Kuulumisia, helllooo!!

Heippa vaan kaikki! Ensikski iiiihana nähä et lukija määrät vaan kasvaa ja se tsemppaa mua niiiiin älyttömästi! Kiiiitooos kaikille ketkä ikinä näättekin tän :))) I'm So Happy! hehkutin tätä kans instagramissa ku oon niin kikseis, jos haluutte nii käykää kattoo, käyttäjä on anabella_perfectbody :)
   Tokaks tää talvi on suoraan sanottuna ihan helvettiä reuman kanssa. Mitä enemmän pakkasta sitä enemmän kipuja. Mun polvet ja ranteet on ihan jumissa enkä tiiä mitä pitäis tehä. Soitin lääkärillekki mut se vaan sano että oireet kuuluu tähän sairauteen ja on tiedossa et talvet on vaikeita mut sille ei voi oikeen tehä mitään. Kun kävelen mun kämppään rappusia ylös niin koko rappukäytävä vaan kaikuu siitä ku mun polvista kuuluu ihme narina. Töissäki on niin tuskaa jo parin tunnin istumisen jälkeen ja siellä on muutenkin sisällä tosi kylmä kun parkkihallista vetää suoraan kylmää ilmaa siihen meiän kassojen kohalle. Kotonakaa ei toinen pattereista toimi ja mä tärisen joka yö kahen peiton alla vaikka on pitkähihanen yökkäri ja paksu one piece-haalari päällä.Vaikka tykkäänki tosi paljon talvesta ja lumesta niin silti ei noi -20 asteen pakkaset oo kivoja :'(

Reuma pois lukien mulla menee kuitenkin muuten tosi kivasti. Motivaatio on huipussaan ja oon innostunu käymään aamusin pikku pakkasessa ottamassa lämpöö noin puolen tunnin lenkillä ja nautin varsinkin jos aurinko paistaa. Sitten salilla käynti on taas aktiivisena harrastuksena mukana ja pyrin käymään 4-5 kertaa viikossa, ihan sen mukaan miten työvuorot antaa periks, mut meen sinne vaik kaheksalta aamulla jos muulloin ei ehi. Ostin siis sali kortin FIXiin ja nää salit on aina uimahallien yhteydessä Helsingissä. Mun kortti on voimassa viikonloppusin koko päivän ja arkisin kello 16 asti. Se on vähän halvempi silleen ja tykkään muutenkin käydä ennen ruuhka-aikaa joka alkaa just neljän tai viiden aikaan. Nii ja siis samalla kortilla pääsee noihin kaikkii halleihin ja samalla hintaa kans uimaan!!! Voin käydä vesijuoksemassa mummojen kanssa ja huoltamassa mun niveliä ;D Suosittelen kaikille fixiä ihan sen takia että se ei sido sua moneks kuukaudeks jäseneks, se on edullinen verrattuna näihin muihin esim. elixiaan ja laitteita ei ehkä oo ihan niin paljon kuin isommilla kuntosaleilla mut ihan yhtä hyviä ja ihan yhtä lailla niillä saa treenattua. Oon ollu fixille uskollinen jo vuodesta 2010 ;) 


    Talvelta ootan ihan älyttömästi sitä et pääsen tekee mun lemppari harrastusta eli laskettelemaan! Voisin viettää rinteessä vaikka koko päivän. Haluisin niin paljon johonkin lappiin lomalle laskettelee pariks viikkoo, onneks jo ens viikolla pitäs päästä messilään tai serenaan. Vaikka ne rinteet ei ihan yhtä hyviä ookkaa niin silti se auttaa ees vähän tähän himoon. Oon lasketellu 2-vuotiaasta asit ku vanhemmat törkkäs mäkeen sukset jalassa ja noin kymmenen vuotta oon laskenu bleideillä ja jos joku ei tiiä niin ne on mini sukset. Niit on eri pitusii mut ite lasken semmosilla jotka on noin 50cm pitkät eli aika pätkät :D Saa nähä miten reumaatikon polvet kestää mut lasketteluu ja bleideillä temppuiluu en lopettas mistään hinnasta! Hommaan sit vaik tekonivelet ;P
Löysin kans uuden herkun joka on edullinen ja maistuu tajuttoman hyvältä! Siinä ei oo paljoo hiilareita, mut paljon proteiinia ja yks semmonen vie nälän pois moneks tuntii. Tykkään varsinkin salitreenin jälkeen ottaa semmosen niin ei tarvii alkaa mitään kiinteetä syödä. Ja tää herkku on Gainomaxin proteiini maito-juoma! Nyt mulla on noit joku 20 jääkaapissa ku ne oli meil töissä tarjouksessa 50 senttiä kappale! ;D ja kummatkin maut, banaani ja päärynä, on toooooooosi hyviä!

Mun piti kyllä varmaan vielä jotain sanoo, mut en nyt muista enää mitä :D Huomenna on tulossa toivepostaus joka liittyy kaloreihin ja niiden laskemiseen, siitä onkin kysytty paljon. Kiitos tietty toivojalle<3 :)
Sitte on kans lähiaikoina tulossa foods of the day- postaus johon yritän valokuvata kaikki päivän aikana syödyt/juodut jutskat. Punnitus ja mittauksetkin pitäs saada tässä viikon kuluessa tehtyy. Ehkä vihdoin uskallan kattoo onko joulusta jäänyt mitään ylimäärästä! Hui, pelottttaaaaaa :(((

Kertokaa mulle tossa kommenteissa asioita mitä tykkäätte tehä talvisin, ois kiva kuulla! :)

Anabella<3

4 kommenttia:

  1. Katsos uudestaan kuinka paljon sokeria niissä on. Auts.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No saman verran kun vaikka banaanissa. Ja enhän mä noita nyt montaa päivässä juo vaan aina palautusjuomana liikunnan jälkeen.

      Poista
  2. I like adventure and skiing is I think outrageous. I might try this one. Thank you for this great post.

    VastaaPoista