4. tammikuuta 2014

Tsemiii mulle, sulle, sulle ja sulle ja KAIKILLE!


Vuos on alkanu ihan loistavasti, mä oon niiiiiiin paljon intoa täynnä ja en jaksa oottaa ens viikkoon että pääsen ostaa uuden salikortin ja nyt viel aattelin ostaa sen kolmeks kuukaudeks kerralla niin tulee varmasti käytyy :) Tekis vaan mieli koko ajan lähtee lenkille ja purkaa johonki tätä energiaa! Herkkujakaan ei oo yhtään tehny mieli eli herkkulakko pitää, vaikka mulla on synttäritki ens viikonloppuna päätin et hemmottelen itteeni vaikka vaan valkoviinillä ja hyvällä seuralla :D
Suunnittelin kans vedenjuonnin edistämiseks sen et täytän vaik 4 vesipulloo joka päivä mun jääkaappin ja mun on juotava vähintään ne kaikki sen päivän aikana, näin tulee sekin turvattuu. Ja vihreä tee tietty taas mukana kuvioissa.

Tiiättekö oon miettiny et nyrkkeilysäkki ois ihan loistava! Siihen voi lyödä niiin paljon ku sielu sietää ja päästää ulos niin positiivisen ku negatiivisenkin energian. Ainoo vaa et mun kämppää ei taida semmosta mahtuu ja kuntosaleilta tietty semmonen löytyy mut en tiiä kehtaanko mennä sinne ku kuitenkin joku bodari tulee nauraa :P Sit tekis kans vaa mieli popsii pelkästään salaattii ja rahkaa ja muuta kevyttä, noitten kaloreitten alhaalla pitäminen tuntuu taas joulun jälkeen niin hyvältä! Mä uskon että tästä vuodesta ja varsinkin tästä keväästä tulee mahtava ja mä tuun yllättämään itteni ja muut! :)

Halusin tulla antaa kaikille teille näin vuoden alkuun hiiirrveesti tsemppiii ja vähän inspiraatiota :) Tässä pikkasen kuvia vielä asioista jotka tällä hetkellä pyörii mun päässä :D







 Tänä vuonna lupaan myös kokeilla paljon kaikkea uutta esim. superfoodia ja erilaisia liikuntalajeja. Oon päättäny tutustuu tarkemmin hyödyllisiin vitamiineihin, terveysmehuihin, proteiineihin ym. Haluun saada itteni paranneettuu ja voimaan hyvin niin henkisesti kuin fyysisestikkin. Tuun panostaa enemmän kaikkeen mitä teen! Hankin kunnon varusteet ja panostan tekemisiin. Näillä eväillä oon varma että onnistun, pakko onnistua ja tekin onnistutte jos vaan sitä tarpeeks tahdotte, luotan teihin! <3 Ihanaa vuoden alkua!

Anabella<3

4 kommenttia:

  1. Kiitos sanoistasi! vaikka mullakin on motivaatio ihmeen hyvin kohdalla nytten..
    Vieläkö sais oikean jalan täysin treeni kuntoon, niin mua ei estäis mikään. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä! :)) Hienoa, sullaki on siis vuos lähteny upeesti käytiin, tsemppiii jalan kanssa, i know the feeling :D

      Poista
  2. Siis tää sun blogis on aivan mahtava! Joka kerta ku lukee sun kirjotuksia tulee semmonen olo, että haluu lähteä lenkille tai treenamaa! :) Osaat kirjottaa tosi hyvin ja positiivisesti, kiitos tästä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooooww Kiitos! :) Ihanaa että tykkäät ja sä puolestas piristit mun päivää ihan älyttömästi<3 Ja sit eikun lenkkeilemään :D

      Poista