24. kesäkuuta 2013

VKO 1

Nonniin nyt on ensimmäinen viikko takana päin. Ois voinu mennä paremmin tai toi loppuviikon juhannus meni vähän plörinäks ja liikuntaaki on ollu aika vähän mutta tästä on hyvä jatkaa ja tälle viikolle laitan enemmän peliin.
   Oon myös miettiny noin viikon verran kokeilla vesipaastoa. Saa nähä pystynkö siihen ja millasii tuloksii se tois. Ainaki oon kiinnostunu siitä miten sen kerrotaan putsaavan koko keho kaikista huonoista aineista ym.
    Niin ja siis eli mittaukset tapahtuu aina joka toinen viikko. Paino mun pitäis punnita joka viikko mut nyt mulla ei vielä oo omaa vaakaa kotona niin se ei ihan vielä onnistu, mut toivottavasti tän viikon lopussa.
    Mä jotenki ihmeellisesti hurahdin tomaatteihin, varsinki niihin pieniin kirsikkatomaatteihin. Ne on tosi hyvii välipaloja ja sit noita smoothieta juon aika paljon.
    Koska en vielä salikorttia oo saanu hankittua niin oon kattonu netistä kaikkii treenaus videoita (täältä löytyy paljon: FitnessBlender). Ja tosiaan lenkillä oon yrittäny käydä aika paljon. Tein jopa semmosen lappusen mis on kaikkii erilaisii harjotuksii niin voisin vaikka senkin tänne laittaa ja myös niitä smoothie-ohjeita on tulossa :)

Tällästä tavoite-palkinto listaa ajattelin myös alkaa täyttelee:
(ehdotuksia saa kertoa!)

-5kg = ???
-7,5kg = ????
-10kg = Napakoru (navan alapuolelle, ylempi löytyy jo)
....

Tsemii vaa kauheesti kaikille meille!
Anabella<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti