30. kesäkuuta 2013

W-ateria

Yes! Vihdoin opin sen, nimittäin juomaan vettä! Mä en tiiä mikä siin on mut oon aina inhonnu vettä, mä en jotenki pidä sen mausta yhtään. (jotkut tietty sanoo et se ei maistu millekkää mut kyllä maistuu, pahalta! :D) Pidän aina jääkaapissa 2l pullossa vettä et se ois aina kylmää. Sit kans aina pullo wateria mukaan lähin mihin vaa. Veikkaan et menee joku 4l päivässä ja onneks, se nimittäin oikeesti auttaa painon pudotuksessa tai ainakin niin oon kuullu. En oo ees merkinny tonne ruokapäiväkirjaan ku en pysy määrissä mukana :D Siin on siis hyvä vinkki kaikille laihduttajille, juokaa vettä ja muutenkin näinä hellepäivinä jääkylmä vesi viilentää ihanasti. Siitäki oon kuullu et jos jois kuumaa tai lämmintä vettä se jotenki auttais rasvan polttoon, mut mä en lämmintä vettä kyllä saa kurkustani alas :S yäk! Onks kellään kokemuksia??
    Nii joo ja tossa yhessä postauksessa mainitsin siitä vesipaastostakin ja ajattelin alottaa sen tossa huomenna ja tarkotus ois viikko sinnitellä. Oon nyt tosi paljon lukenu siitä tietoa netistä ja ensimmäinen päivä on aina pahin mutta sitten se nälän tunne katoo ja on paljon helpompaa ja siis sen pitäis puhdistaa elimistöä kaikista huonoista aineista ja pudottaa painoa (toivon mukaan!). Katotaan mitä siitä tulee, mut pakko kokeilla kaikkea. Eniten pelkään mun mielialan puolesta, koska yleensä jos mun energia taso on alhaalla niin mielikin on. Pitää vaan yrittää ajatella et se johtuu tosta paastosta ja et sitä ei kestä ku se viikko. Ja siis tästä tuli myös toi mun hauska postauksen otsikko vähän niiku waterista tulee mun ens viikon ateria ;D omaperästä!



Mun ensimmäisessähän postauksessa kerroin siitä kihdistä tai sen epäilyksestä mulla. Noh siis muutaman kuukauden ajan mun nivelet on ollu tosi kipeinä ja välillä liikkuminen on ollu tosi tuskaa. Mut tää laihduttaminen ja ruokavalion muutos on selvästi auttanu ja kans tietty lääkkeet mitä oon saanu. Viel on kuitenkin paljon tutkimuksia edessä ja tässä menee aikaa ennen ku mitään lopullista selvii. Pakko vaan yrittää tsemppaa ja toivotaan ettei mulla sentään mitään reumaa ois :)

Semmonen juttu oli vielä että meinasin alottaa tipattoman (ainakin bulgarian reissuun asti ;DD). Who's with me! Alkoholi on yksi kauhemmista lihottajista, joten menköön!

Luv u ja voimia kaikille!
Anabella<3

P.S. Kertokaa ihmeessä jos haluisitte tänne jotain tietynlaisia postauksia tai vinkkejä tai jotain. Kaikki kommentit on tervetulleita :)

4 kommenttia:

  1. minkälainen toi vesipaasto on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on siis semmonen, että tietyn ajan juodaan pelkästään vettä. Eli ei syödä mitään eikä juoda, muuta kun vettä. Se puhdistaa elimistöä kaikista myrkyistä sun muista ja sen jälkeen on yleensä hyvä alottaa erilainen ruokavalio. (http://www.sci.fi/~voas2333/paasto/vesipaasto.html <-- tuossa vähän tietoa lisää) Mulla on siis tarkotuksena pitää toi viikon vesipaasto ja sen jälkeen jatkaa tota noin 500kcal/päivässä ruokavaliota, toivotaan että siitä ees jotain apua ois :)

      Poista
  2. Moi:) Onko sun mielestä läski jos on 48/160? Ku tuntuu että olisin läski... :(
    +blogisi on ihana <3 ja suhtaudut ihananpositiivisesti tohon sun juttuun. :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä et oo kyllä läski. Tommosen suhdelukuun itekkin haluisin mutta tottakai on hyvä olla niissä mitoissa kun ite tuntuu parhaalta, ja voihan olla että on vähän pyöreyttä vaikka et painoakaan olis hirveesti. Se vaan riippuu niin paljon ihmisestä. Uskon kuitenkin että noilla mitoilla oot tosi nätin näkönen :) Kiitoossss muutenkin sulle tosi paljon, ihana kommentti ja ihanaa kun tykkäät blogista :D tää onkin paljon kivempaa kun tähän asiaan suhtautuu myös mahollisimman positiivisesti :)

      Poista