1. heinäkuuta 2013

Sickness -_-

Mikä voikaan olla mun karu kohtalo!??!?!? Just kun oon saanu mun urheiluinnon takas nii sit iskee hirvee flunssa ja kuume! En pysty ees hengittää kunnolla ku kurkku nii turvoksissa ja nenä vuotaa. Ainoo mitä pystyn tekee on olla koneella ja maata sohvalla telkku auki. Jos täst jotain hyvää pitää ettii nii se et ruoka ei kauheesti maistu, mitä nyt jotain äiti pakotti laittaa suuhun, mur! Ja oikeen vahti vielä et mä syön.... pitiki tulla porukoille sairastaa! -__- Noh huomen meen taas omaa kotii ja vesipaasto alkakoon! Hurray!


Ainii ja semmonen kökkö juttu et en oo onnistunu porukoitten koneella vastaamaan noihin kommentteihin jonkun ihme syyn takia, mutta vastaan taas heti kun pääsen omalle koneelle, eli huomenna :)
  Koittakaa jaksaa, niin mäkin yritän! :3

Anabella<3

2 kommenttia:

  1. Itekin oon ollut flunssassa nyt, en kylläkään noin kipeä oo ollu kuin sinä, mutta ärsyttää silti, kun en uskalla oikein kovia treenejä vetää...mutta hei, hyvä se on vähän syödä, et keho jaksaa häätää pöpön poies! :) Parane pian <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooh ja ku mulla viel aina jotenki se urheilee lähteminen on ollu niin vaikeeta ja just olin saanu siihen taas sen ihanan innon lähtee, mut ei voi mitää toivotaan just et pöpö lähtis nopee veke nii pääsis treenaa taas :) ja kiitos<3

      Poista