7. heinäkuuta 2013

VKO 3

Viikko paastoa takana ja tänään oli punnistuki.... tulos: -4,4kg VIIKOSSA! Ja mä voin paremmin ku koskaan, toi teki kyllä niin hyvää ja mulla on tosi hyvä fiilis. Äitikin sano tänää että oon laihtunu :)) Nyt on taas itsevarmuus kohonnu ja höyryllä eteenpäin ja jatkamaan tätä painonpudotusta!
    Meinas kyllä oikeesti välillä, varsinkin perjantaina usko loppua, et mitä jos musta ei ookkaa tähän mut nyt taas on ollu pari tosi hyvää päivää ja mieli parempi. Huomisesta alkaen pääsen taas liikkumaanki, pyöräilylenkkiä tiedossa :) Sitten varmaan jotain lenkkeilyä ja lihaskuntoa, nyt kun tää flunssakin alkaa olla jo parempi. Nenä viel tukossa ja vähän tulee semmosta limasta yskää mut muuten kyl oon iha fine ;) Huomaan kans et tää kaikki on vaikuttanu mun nivelsairauteenki positiivisesti, ei oo enää ollu yhtään niin paljon kipuja ku vaik kuukaus sitten.
   Ainiin ja mikä tärkeintä mun Bulgaria tavote on saavutettu! Mietin et ois hyvä jos onnistuisin viis kiloo pudottaa ennen sitä mut nyt sitä on tippunu jo 6,2kg ja vielä viikko edessä joten ehkä päästään yli seittemän, toivotaan! Enhän mä nyt ihan rantakunnossa oo vielä mut masu ainaki on pienentyny :)
    Pitää nyt sit kans oikeesti vaan vahtii tota syömistä ettei se mee yli, koska muuten nää paaston poistamat kilot tulee helposti takas. Eli yritän pitää kalorit mahollisimman alhaalla, reissunki aikana. Ja uus paasto varmasti tiedossa, vois vaik pitää kerran kuussa :D


Olikohan mulla vielä jotain muuta...? Ainiin ihanaa kun oon saanu paljon uusia lukijoita ja kiitos kommeteista<3 Niitä vaan lisää!

Täyttä vauhtia eteenpäin kohti täydellistä vartaloa!
Anabella<3

7 kommenttia:

  1. jos paastoilet niin ei välttämättä kannata mitään kamalan raskasta liikuntaa ainakaan harrastaa. nimim. kokemusta :|

    VastaaPoista
  2. Mitkä sun mitat siis on?? Oonko sokee kun ei oo osunu silmään :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et oo sokee, ku en oo laittanut niit tänne mihinkää... en haluu et mulle tullaan kommentoimaan et mikä mun sopiva paino ois tai muuta... tärkeintä on vaa mun pudottamat kilot. Mut sen voin kertoo täs et 170cm oon pitkä ja painoa on siihen nähden liikaa.

      Poista
    2. http://mission-the-perfect-body.blogspot.fi/2013/06/from-beginning.html <---- tossa postauksessa kans vähän viittausta mittoihin, niistä voi päätellä :)

      Poista
  3. miten sait -4,4kg pois yhdessä viikossa ?! :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no olin tolla vesipaastolla. Join joka päivä noin 4 litraa vettä ja saatoin syödä jotain mut tosi vähän et enintää 200kcal nii tolla ku vedin viikon ajan nii päälle neljä kiloo lähti :)

      Poista