24. heinäkuuta 2013

Mä en aio luovuttaa!

Jo toisen kerran tänä kesänä! Mikä oikeesti voikaan olla mun karu kohtalo?!?!? Kuumetta ja kauhee flunssa, lääkäri epäili että lentokoneessa tarttunu, kun siellä kuulemma pöpöt leviää helpommin :S Jeps eli taas pitää pari päivää venailla et saa urheilla, just kiva. Meinasin kuitenkin et tekisin vielä loppuviikon aikana samanlaisen pyörälenkin ku tein sillon perjantaina ennen matkalle lähtöö :D kevyt 60km lenkki, ei siin mitää oli iha hauskaa polkee ja kuunella ipodista musaa. Ois vaa kiva jos ois joku päämäärä ei polkee päättömästi ympäri pääkaupunkiseutuu ;D
   Paluu tähän mun diettiin kävi ihan kätevästi. Pystyn pitää kalorimäärät samassa kun ennenki ja eikä näläntunnettakaa oo. Tuntuu hyvältä taas seurata omia syömisiään ja tuntuu et muutenkin on parempi olo kun se loman turvotuskin on jo laskenu :) Anii ja huikeeta et mun herkkulakkoki on nyt pitäny jo melkee 2 kuukautaa :0 eli ei  karkkia, keksejä, kakkuja, sipsiä eikä muitankaan herkuiksi luokiteltavia!
    Eilen siis alotin syömään mun reumalääkkeitä, joita on PALJON... ja ihan hyväkin et sain ne alotettuu koska mun kivut on vaa pahentunu loman jälkeen, ne on suorastaa sietämättömii välillä. Tänää aamulla en ees saanu vessan oven kahvaa painettuu alas ku sormet oli niiin kankeena :// Tosiaan pillereitä on semmonen n.6/päivä + sitten vielä mun allergialääkkeet joita joudun nyt kesällä siitepölyn takia syömään :P
   Ainiin ja ihana äitini toi mulle 10 pullollista karnitiinijuomaa!! NAMII!
  Olikohan mulla sitten vielä muuta, ei kai... kerron jos tulee mieleen


Ja jos jotkut luuli että oon lopettanu tän blogin pitämisen niin en todellakaan ole vaan toi tauko tosiaan johtui mun bulgarian lomamatkasta jolla en päässyt nettiin ollenkaa. Eli täällä taas ja postauksia, reenivinkkejä, ruokapäiväkirjaa ym. kaikkee tulee taas!! Ja superkiitos uusille seuraajille, teitä on jo tosi mukava määrä ja kiitos myös kaikista kommenteista, niitäkin vaan lisää<3

Love 4 everybody! ;)
Anabella<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti