23. heinäkuuta 2013

Takaisin maanpinnalle...

Nyt ollaan sit kotiuduttu reissulta... oli iha sairaan MAHTAVAA!!! Biletystä, rantaa, poikia, kaikkee mitä mä tarviinki! ;) Olin niin onnellinen kultahietikolla enkä ois ikinä halunnu lähtee sieltä pois. Mua ahdisti koko ajan ajatus siitä et joudun tulla takas Suomeen, koska täällä mua odotti vaan lääkeet, lääkärikäynnit, paska työpaikka ja kaikki muukin ahdistus :'(
   Mutta kuitenki sain reissulta aivan mahtavia muistoja ja ehdottomasti haluun uudestaan, voisin itkee onnesta kun siellä oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin super kivaa!!!! :))))


   Pudotus maanpinnalle takasin on kuintekin nyt tällä hetkellä päällimmäisenä ja paluu tähän mun projektiin. Ei ees tullu pidettyy sitä ruokapäiväkirjaa reissulla yhtään, joten en ala niitä tänne yrittää ees muistelemaan. Söin siellä suurinpiirtein 2 kertaa päivässä. Aamupalalla söin hedelmiä ja munakasta ja maitoa tai kahvia eli suht hyvin pitäydyin noissa protskuissa... mutta sit aina välillä tuli syötyy vähän raskaampaa ja hiilaripitosempaa sitten illalla niinkun esim. pizzaa tai pastaa :PPP kaduttaa iha hirveesti!! Mulla oli muutenki ton suolasen ja rasvasen jälkeen loppuviikosta hirvee turvotus päällä mut nyt se onneks alkaa jo pikkuhiljaa laskemaa, nesteitä kerääntyny varmaa paljon. Onneks kuitenki tuolla noi annoskoot oli suht pieniä nja vettä mä join kans paljon nii pitäis olla iha helppo pudottaa lisäkilot, joita siis on varmaa pari tullu just ton nesteen kerääntymisen takii.
     Harmikseni en pääse vielä alkuviikosta punnitsemaan, kun kotoa ei vaakaa löydy, mutta loppuviikosta kyllä pitäis jonkinlaisia tuloksia tänne kirjata :) Toivotaan ettei ihan mitää järkyttäviä lukemia tuu...

Kuitenkin nyt siis paluu arkeen ja huomisesta alkaa taas noita ruokapäiväkirja merkintöjä ja kaloreita ja hiilareita tulemaan. Oon myös ajatellu muutaman pyörälenkin tehä tällä viikolla sun muuta sporttia vetästä ehkä ;D ellen nyt sit kipeeks taas tuu ku jotenki hirvee kuumeinen olo, mut sit vaa vaik särkylääkettä naamaan ja pyörän selkään.

Täällä siis taas ja uutta puhtia mukana!
Anabella<3

2 kommenttia:

  1. huh! Luulin että oot lopettanut koko bloggaamisen! :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eii en tietenkään, tätä jatketaan siihen asti ku oon saanu tavotteen saavutettuu ja varmasti vielä sen jälkeenki :) eli jatkakaa seuraamista! :D

      Poista