12. elokuuta 2013

#&!"#/@Z?¤X"!!|

Yhyyyy! Oon niin pettyny itteeni! Ensimmäinen iso takapakki on nyt sit tullu! Miiiiikkksss mä olin niin tyhmä?

Huoh.. nonnih otetaanpas rauhallisesti ja selitän teille mitä on tapahtunu.
  Olin viikonlopun reissussa Lahdessa ja tietenkään mulla ei ollu siellä konetta käytössä joten en päässy tänne kirjottelee enkä tietenkään muutenkaan muistanu laittaa mitään merkintöjä ylös siitä mitä laitoin suuhun. Aattelin kans et noh oon pitäny jo pari kuukautta herkkulakkoo nii ei pienet namit haittaa ja jotenkin lähti vaa kaikki iha lapasesta sit menee päin mäntyä. Tuli syötyy ihan liikaa! Mä en tajuu miten mun kontrolli petti noin pahasti! :O Noh mutta yritin pysyy positiivisena et ehkä se viime viikon vesipaasto ja muut nii auttais siihen ettei tulokset ois niin pahoja... Punnitus oli tänään ja mä rupesin oikeesti itkee! Mul on menny ainakin 3 viikon kova työ hukkaan koska vaaka näytti plussaa! PLUSSAA! Mä oon lihonnu! :'( nyt oikeesti pakko sanoo et VITTU kun VITUTTAA!
   Masentaa, itkettää, vituttaa, suututtaa! Tän päivän käytän varmaa kiukutteluu kokonaan ja yritän keksii miten tästä selvitään. Miten tää voi olla ees mahollista? Mulla on tullu 3kg takas! Voisko tää johtuu siit paastosta? Mä en tiedä, pakko alkaa selvittelee tätä juttuu, mun ajatukset on iha sekasi. Ja mun pitää oikeesti hankkii kans se vaaka kotii kun ei täst tuu mitää et nään tulokset tyylii vaa joka 3. viikko.
   Ainii senkin voin viel sanoo et onneks kesä loppuu koska tiiän et syksyl mul tulee olee paljon enemmän motivaatiota, kun ei tuu houkutuksii lähtee ulos jätskille tai muuten vaa jäädä makoilee sisälle kun on niin kuuma. HUOH!

Mut kyllä tää tästä, teiän ja tän blogin ansiosta mä jaksan! ja tervetuloa uudet lukijat! :)
Anabella<3

P.S. Tuli aika sekavaa tekstiä, sori ;D

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/4099524/?claim=zj69h4q7a2m">Seuraa blogiani Bloglovinin avulla</a>

8 kommenttia:

  1. Älä hei stressaa, ei yks päivä pilaa kovaa työtä kunhan ei jää sille tielle! Toi painon nousu voi johtua jo ihan siitä, että sulla mahassa ollu niin paljon ruokaa plus nesteitten kerääntymisen takia. Kaikki sortuu joskus, ja jos sun ahmimiset tapahtuu kerran kahes kuukaudessa ni ei sulla pitäis olla hätää. Nyt vaan otat tosta lisää motivaatiota, kyllä se vaaka seuraa perässä kun et anna periksi!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!! Sain iha superisti lisää voimaa tosta! Kiitos tosi paljon! :)) Toivotaan siis parempia tuloksia tuleville viikoille :)

      Poista
  2. Nestettä vaan ne kilot on mitä vaaka näytti sun lihoneen..ei huolta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huh kiitos, toi helpotti jo tosi paljon! :) onneks tää takapakki sai mut ottaa kunnolla itteeni niskasta kiinni :)

      Poista
  3. Joo, pelkkää nestettä ja turvotusta vaan! Älä huoli :)

    VastaaPoista
  4. Moi, luin sun blogin äsken alusta loppuun ja liityin, koska kirjoitat sillee positiivisesti ja motivoivasti :) Tykkään myös ulkoasusta.

    Älä huoli yhdestä herkuttelukerrasta, se voi olla jopa suotavaa, ettei sorru ahmimaan. Mä ainakin pidän vapaaehtoisesti herkkupäivän tässä varmaan viikonloppuna :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos :) hyvä että miellyttää, se onkin mun tarkotus vähän sillee omien juttujen ohella yrittää motivoida muita.

      Ja onneks mäkin sain ton herkuttelun jo pois mielestä ja ehkä se just voikin olla sallittua aina välillä :) mutta kiitos sulle tosi paljon, piristi todellakin

      Poista