7. elokuuta 2013

Univaikeuksia ja paasto päätökseen

Tosi monella sivulla jossa kerrottiin noista paastoista sanottiin että sitten kun paha näläntunne tulee takas niin sillo kannattaa lopettaa paasto et sit se ei oo enää kauheen terveellistä. Mulla se tuli takas eilen ja iha vaa koska mulla on nii vahvat lääkityksetki menossa nii aattelin et eiköhän oo parempi pitää taas taukoo ja sit parin viikon päästä alottaa uudellee. Eli viikko on mulla se hyvänpitunen aika siihen. Mutta kuiteski todella kevyt ja puhdistunu olo taas näin jälkeenpäin, SUOSITTELEN! :)

    Toinen asia mistä mun piti kertoo on mun univaikeudet. En tiiä onko jotain lääkkeitten sivuvaikutuksii mut ainaki osittain johtuu niin pahoista kivuista. Inhottaa nukkuu kun polviin särkee. Kävin sitte maanantaina lääkärissä ja sain viikon sairaslomaa sen takia et en oo nukkunu kunnolla :O sitten mun pitää kahen viikon ajan täyttää semmosta unipäiväkirjaa (voin sen sitte valmiina laittaa tänne, aika kiva taulukko se on) ja mulle määrättiin unilääkkeitä että saisin nukuttuu. Johan on, en ois ikinä uskonu et mä tarviin semmosii. Mut tää tauti on muutenkin tuonu mulle semmosii oloja ja piirteitä mitä en oo tienny et mulle ois mahollista tulla... muutenki noita sivuvaikutuksia on ollu aika paljon. Silmissä sumenee, päätä särkee, heikko ja huono olo, oksettaa ym. pakko vaan yrittää tsempata ja ehkä sitten kun nää lääkkeet alkaa oikeesti noihin varsinaisiin kipuihin tehomaan niin olokin vois parantuu ja sitten tietty kun lääkitystä saadaa vähennettyy. On se henkisestikki aika raskasta kun pitää kourallinen pillereitä vetää joka päivä.


Ainiin mun piti kysyy teiltä mielipidettä siitä että rupeeko noi hiilari/kalorilistat tossa etusivun sivupalkissa olee liian pitkät.. et jos tekisin niin et siirtäisin noi tän hetkiset määrät omalle sivulle ja jatkaisin sit uusia päiviä tohon tulisko vähän siistimmän näkönen? Okei oli aika outo selitys mut toivottavasti joku tajus :D
 Ja muutenkin postauksia saa toivoo ja pitää toivoo :D ja oon miettiny kans semmosen Q&A (questions and answers) postauksen tekemistä eli laittakaas kysymyksiä paljon tulemaan nii vastailen niihin kaikkiin sitten yleisesti yhteisessä postauksessa :)

Haleja!
Anabella<3

4 kommenttia:

  1. Mun dietti kestää aina tasan päivän jonka jälkeen menee hermot, iskee nälkä, tulee ajatuksia ettei tää oo terveellistä jne :( kerro miten saisin jatkettua diettiäni?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kokeilla sitä et kirjottaa ylös mitä syö joko etukäteen määrää mitä saa päivän aikana syödä tai sit kirjottaa illalla ylös mitä on tullu syötyy. Sit mietit onko sulla ollu paljon näläntunnetta ja lasket kalorit. Painoo saa tippumaan tosi helposti jos pystyy tohon alle 1000kcal/päivässä ja vähentää just hiilareita. Jaat päivän kalorit sillee et syöt monta kertaa päivässä pienii annoksii niin se näläntunne pitäis pysyy poissa. Sit vaan tietty tarviit kunnon motivaation päälle! Mut oon just itekki huomannu et toi näläntunne saa kaikist helpoiten retkahtamaan niin se pitää vaan saada pysyy poissa. Kantsii vaik juoda joku sokeriton limppari tai vaik juoda kuppi kahvii niin seki helpottaa jo pariks tuntii eikä noissa oo paljoo kaloreit :) toivottavasti mun neuvosta on apuua ja tsemppii sulle hirrveesti! Pystyt siihen ihan varmasti ja takapakit kuuluu myös asiaan :)

      Poista
  2. Tekisitkö vaatepostauksen? sellaisen mihin kuvaisit omia vaatteita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo voisin mä vaikka tehäkki :) ois ehkä ihan hyvä saada jotain kevennys postauksii näitten laihdutus juttujen sekaan :D

      Poista