23. elokuuta 2013

Sehän toimiii!!

Oon nyt tän reilun viikon aikana huomannu että toi mun W500-dieetti oikeesti näyttää toimivan. Ei ehi missään välissä tulla inhottavaa heikotusta ja oon ollu muutenki tosi pirtee ja energinen. En oo mitenkään hirveesti ees ehtiny urheilla vaan yrittäny kävellä vaan paljon ja reippaasti ja hiki on kyl valumu tuolla helteessä.
  Mutta nyt on kyllä jo mielettömän kevyt olo :) Äiti ja mun siskoki sano  et oho ootpas taas laihtunu, tommoset kommentit tsemppaa vaa lisää. Mul on niiiiiiiiin hyvä fiilis nyt! Lisää lisää vaan tätä ja ehkä maanantaina pääsen tekee punnituksen. JÄNNÄÄÄ!


Mulle tuli muuten joku kysymys tosta kävelystä, mutta kyllä se on iha tehokasta liikuntaa jos sitä vaan tekee tarpeeks: http://www.iltalehti.fi/laihdutus/2013082317402880_lh.shtml <--- tossa on vähän todistusaineistoa :D ja kävelyhän on kans tosi terapeuttista kun yksin kävelee ja kuuntelee vaikka musaa samalla!

TSEMIIIII muillekkin! :

Anabella<3

P.S. Nyt mulla on kans oma sähköpostikin tälle blogille anabellatpb@live.fi sinne saa laittaa ihan mitä vaan postia :)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti